ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Η μέθοδος αυτή βοηθάει παιδιά τα οποία παρουσιάζουν δυσκολίες στην κίνηση ή την συμπεριφορά λόγω της ανωριμότητας στο κεντρικό νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα τη δυσκολία μάθησης, ρύθμισης, συγκέντρωσης, συμπεριφοράς, κίνησης και εγρήγορσης.
Πολλές φορές η διαδικασία με την οποία προσλαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες από τα αισθητηριακά συστήματα διαταράσσεται με αποτέλεσμα μια ακατάλληλη ερμηνεία των πληροφοριών να έχει ως συνέπεια την υπέρ- αντίδραση, την υπό- αντίδραση και κάποιες φορές τον συνδυασμό τους.
Ως αποτέλεσμα εμφανίζονται συχνά σε κάποιο παιδί οι παρακάτω συμπεριφορές:
- Πέφτει και σκοντάφτει πολύ εύκολα.
- Συνεχώς του πέφτουν τα πράγματα και τα χάνει εύκολα.
- Είναι αποδιοργανωμένο και φαίνεται να επικρατεί μια χαοτική κατάσταση στην ζωή του.
- Είναι αδέξιο και οι κινήσεις του είναι ασυντόνιστες και φαίνεται να κινείται με παράξενο τρόπο.
- Διασπάται εύκολα η προσοχή του.
- Έχει ελάχιστη διάρκεια προσοχής.
- Δεν έχει αντοχή στην ματαίωση και το στρες.
- Αναστατώνεται και συγχύζεται εύκολα χωρίς προφανή αιτία.
- Δείχνει απέχθεια στο άγγιγμα ή αναζητά έντονα το άγγιγμα, το αγκάλιασμα και την σωματική επαφή με τους άλλους.
- Είναι πολύ δραστήριο ή υπερκινητικό.
- Σε παιδιά με φυσιολογική νοημοσύνη συνήθως συναντάμε Μαθησιακές Δυσκολίες (δυσκολίες στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά)
- Παρουσιάζει δυσκολίες στον προφορικό λόγο.
- Παρουσιάζει ανεπαρκή συντονισμό λεπτής κινητικότητας.