ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ

Η μέθοδος αυτή βοηθάει παιδιά τα οποία παρουσιάζουν δυσκολίες στην κίνηση ή την συμπεριφορά λόγω της ανωριμότητας στο κεντρικό νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα τη δυσκολία μάθησης, ρύθμισης, συγκέντρωσης, συμπεριφοράς, κίνησης και εγρήγορσης. 

Πολλές φορές η διαδικασία με την οποία προσλαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες από τα αισθητηριακά συστήματα διαταράσσεται με αποτέλεσμα μια ακατάλληλη ερμηνεία των πληροφοριών να έχει ως συνέπεια την υπέρ- αντίδραση, την υπό- αντίδραση και κάποιες φορές τον συνδυασμό τους.

Ως αποτέλεσμα εμφανίζονται συχνά σε κάποιο παιδί οι παρακάτω συμπεριφορές:

  • Πέφτει και σκοντάφτει πολύ εύκολα.
  • Συνεχώς του πέφτουν τα πράγματα και τα χάνει εύκολα.
  • Είναι αποδιοργανωμένο και φαίνεται να επικρατεί μια χαοτική κατάσταση στην ζωή του.
  • Είναι αδέξιο και οι κινήσεις του είναι ασυντόνιστες και φαίνεται να κινείται με παράξενο τρόπο.
  • Διασπάται εύκολα η προσοχή του.
  • Έχει ελάχιστη διάρκεια προσοχής.
  • Δεν έχει αντοχή στην ματαίωση και το στρες.
  • Αναστατώνεται και συγχύζεται εύκολα χωρίς προφανή αιτία.
  • Δείχνει απέχθεια στο άγγιγμα ή αναζητά έντονα το άγγιγμα, το αγκάλιασμα και την σωματική επαφή με τους άλλους.
  • Είναι πολύ δραστήριο ή υπερκινητικό.
  • Σε παιδιά με φυσιολογική νοημοσύνη συνήθως συναντάμε Μαθησιακές Δυσκολίες (δυσκολίες στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά)
  • Παρουσιάζει δυσκολίες στον προφορικό λόγο.
  • Παρουσιάζει ανεπαρκή συντονισμό λεπτής κινητικότητας.